Michaela Voráčková

Od svých šestnácti let, kdy jsem začala jako instruktorka aerobiku a vedla postupně lekce pro dospělé a děti jsem se dopracovala ke klidnějším technikám jako je pilates, jóga a spirální dynamika. Baví mě vědomá práce s tělem, její vliv do dalších sportovních odvětví a její odraz do běžných denních aktivit. Ráda běhám, plavu a tančím.
V současné době vedu skupinové lekce pro dospělé a individuální tréninky pro dospělé a děti. Své klienty vedu ke zdravému fyziologickému pohybu nejen při cvičení, ale též jim radím jak se správně a koordinovaně hýbat v běžném životě. Nejčastější příčinou bolesti kloubů a svalů bývá chybný pohybový vzorec, který nás provází od rána do večera. Ten je třeba odstranit a naučit se a zažít si vzorec nový. Není to leckdy snadná cesta, ale je zaručeně úspěšná. Cvičení pomáhá zpevnit, posílit a protáhnout náš kosterní a svalový systém. Učí nás vnímat své tělo a jeho potřeby. Vede naši mysl ke koncentraci a vůli. Výsledkem je „čistá hlava“, koordinovaný a elegantní pohyb.

Vzdělání v oboru:

2018 - Sball® Hrudník (Susanne Oetterli)
2018 - STOTT PILATES® Intensive Barrels (Jitka Miškářová)
2017 - STOTT PILATES® Intensive Matwork (Jitka Miškářová)
2016 - STOTT PILATES® Intensive Stability Chair (Jitka Miškářová)
2016 - Kurz Spiraldynamik® Intermediate (Lenka Kazmarová)
2015 - 2016 Kurz Spiraldynamik® Basic (Lenka Kazmarová)
2013 - 2014 Jóga v širších souvislostech (Kamila Neumanová a Marcela Mikešová, Dům jógy v Hlavici)
2011 - STOTT PILATES® Intensive Reformer (Daniela Mallach)
2008 - FISAF Pilates instruktor (Hana Hofrichtrová)
2007 - Jóga pro těhotné (Andrea Smékalová)
2007 - Instruktor Powerjógy (Václav Krejčík)
2006 - FISAF Body & Mind, Core

Jitka Todtová

Jmenuji se Jitka Todtová a jsem certifikovaná cvičitelka jógy. Od malička se ráda hýbu, pohyb je nedílnou a přirozenou součástí mého života. V době, kdy jsem potřebovala nejen pohyb, ale i zklidnění mysli, přišla do mého života jóga (2004) a můj první učitel. Postupně jsem se začala učit jógovou praxi a začala jsem pracovat s energií přes jógu a reiki.
Jóga je pro mne cesta, cesta životem, dlouhá, rozmanitá, krásná a naplňující. Jógovou praxi se učím u Jarušky Kunštátové. Jarka svou praxí navazuje na výrazné osobnosti české jógy jako např. Miladu Bartoňovou, Rostislava Hoška, Mílu Mrnuštíkovou, Zdeňka Štičku aj., kteří vyučovali a vyučují jógu podle svámího Satjánandy a svámího Gítánandy. Moc se mi líbí a cením si toho, že Jaruška učí a cvičí klasickou jógu, integrální jógu a používá klasické jógové techniky, na což se snažím navázat a předávám vše dál na vlastních hodinách jógy.
Hodinu začínám vstupní relaxací a stažením pozornosti k sobě, k vlastnímu tělu a dechu. Po úvodním zklidnění se trochu rozdýcháme, protáhneme a připravíme tělo na jógové pozice. Pak následuje několik tematicky zaměřených ásan. Po sekvenci jógových pozic podpoříme cvičení pránajámou (dechové cvičení) a zakončíme hodinu závěrečnou relaxací. V hodinách dávám prostor začátečníkům i pokročilejším. Ráda pracuji s dechem a s vědomým pohybem. Během hodiny používám relaxační hudbu a aroma olejíčky. Hodiny jsou více či méně relaxační, jemné, nečekejte, prosím, ode mne silovou jógu. Cvičím pro radost ne pro výkon. Věřím, že někdy méně znamená více a pro mne je důležitější vědomý prožitek každého okamžiku tady a teď.
Těším se na vás, s láskou Jitka. Namaste
jpj@email.cz

Petra Krulišová

S metodou pilates jsem začala jako samouk před osmi lety, když jsem hledala nějakou alternativu k józe. Jako instruktor pilates matwork předcvičuji čtvrtý rok. Prošla jsem vzdělávacím kurzem Instruktor pohybové metody Pilates Level I-II, úroveň MAT I – III a Ron Fletcher Towelwork, pod záštitou Pilates Academy Sabongui. V myPilates Academy jsem získala osvědčení Pilates Instruktor Matwork I - II, s mezinárodní certifikací garantovanou Balanced Body University. Postupně pracuji na rozšíření svých dovedností v ovládání metody pilates.
Z dalších seminářů a kurzů zaměřených na specifické oblasti při práci s klientem zmiňuji především Průvodce mateřstvím (cvičení v těhotenství a po porodu) a Práce chodidel, obojí pod záštitou myPilates Academy. Ve své práci vycházím z celostních přístupů. Ovlivňují mě principy spirální dynamiky a jógy.

Simona Fingerhutová

V neděli 8.9.2019 od 18:30  otevíráme "nedělní večerní jógu". Lekce budou vedené krok za krokem od úplných začátků až po náročnější ásany Hatha jógy, doplněné o prvky z Iyengar jógy. Dle složení a potřeb uzavřené skupiny bude postupně zařazována Jógová terapie a Autogenní trénink (AT), který je tradiční a nejrozšířenější evropskou relaxační metodou.  Účast prosím potvrďte na tel. čísle: 608 056 090 nebo na emailu: simyoga@post.cz.

Katka Luková

Od útlého dětství jsem byla vedena k různým druhům sportu i tanci. Své dětství a dospívání jsem vlastně strávila v tělocvičně. Od dvanácti let jsem se věnovala výkonnostní gymnastice, po 18.roce jsem přešla také na trenérskou činnost. Pak přišlo období lektorování aerobiku. A to už jsem začala přemýšlet o tom, jak sport a někdy nevhodně provedená fyzická zátěž ovlivňují stav pohybového aparátu. A současně s tím , jako maminka tří dětí, jsem se při řešení různých dětských potíží dostala na cestu celostního přístupu k člověku.
Studium shiatsu mi přineslo poznání mnoha souvislostí mezi stavem vnitřních orgánů ,duševním rozpoložením a potížemi pohybového aparátu. Naučila jsem se dívat na lidské tělo z mnoha úhlů pohledu.
Při absolvování kurzu spirální dynamiky, MUDr. Richarda Smíška, jsem si zase uvědomila, jak důmyslně a dokonale je naše tělo stvořeno. A jak málo stačí k tomu, aby se krásná souhra našich svalů narušila a cely systém začal pracovat chaoticky, ochabovat nebo tuhnout.
V dnešní, velmi hektické, době považuji za nejdůležitější se umět zastavit. Zastavit se, vrátit se k sobě, ke svému tělu i duši. Jen tělo, které je uvolněné a proudí v něm energie je otevřeno ke změnám pohybových stereotypů a spuštění samo léčivých sil. A o to se při svých hodinách snažím. Používám k tomu různé formy dechových cvičení, aktivaci meridiánů či akupunkturních bodů, či- kung a těšit se můžete i na frekvenční terapii, kterou budu na některých hodinách užívat.
Smysl mi dává práce s malou skupinou osmi až devíti lidí, kde se mohu v průběhu hodiny každému individuálně věnovat. Aby bylo jakékoli cvičení účinné, je třeba se mu pravidelně věnovat. Preferuji uzavřenou skupinu, se kterou pracuji po delší dobu.
Těším se na Vás Katka

Darina Turtenwaldová

Umění taj-či se věnuji od roku 2001 a v roce 2008 jsem absolvovala zkoušku na cvičitele II. třídy. Od té doby tohle inspirující cvičení učím.
Principem taj-či je postupné zvládnutí sestavy, ve které se jednotlivé prvky cvičí v přesně vymezeném pořadí. Taj-či je zdravotní cvičení, kde se snoubí fyzický pohyb se soustředěním mysli, dýchání s koordinací těla, prospívá kloubům a šlachám, povzbuzuje vnitřní orgány. Lekce probíhají v klidném tempu dle individuálních potřeb každého člena skupiny, nesoutěžíme a ani nelámeme rekordy. Kromě bezpochyby zdravotních účinků, je dle mých dlouholetých zkušeností prospěšné také to, že studenti navzájem diskutují a pomáhají si, a tak se z pouhého cvičení stává malá společenská akce. Co víc si přát, než odcházet domů příjemně fyzicky unavený, energeticky nabitý a s dobrou náladou?
darina.turtenwaldova@seznam.cz

FOTOGALERIE

Lekce na pilates strojích reformer

Dům jógy v Hlavici - prodloužený víkend

Seminář - Zdravá chodidla

InSpiro - Den otevřených dveří