Michaela Voráčková

Od svých šestnácti let, kdy jsem začala jako instruktorka aerobiku a vedla postupně lekce pro dospělé a děti jsem se dopracovala ke klidnějším technikám jako je pilates, jóga a spirální dynamika. Baví mě vědomá práce s tělem, její vliv do dalších sportovních odvětví a její odraz do běžných denních aktivit. Ráda běhám, plavu a tančím.
V současné době vedu skupinové lekce pro dospělé a individuální tréninky pro dospělé a děti. Své klienty vedu ke zdravému fyziologickému pohybu nejen při cvičení, ale též jim radím jak se správně a koordinovaně hýbat v běžném životě. Nejčastější příčinou bolesti kloubů a svalů bývá chybný pohybový vzorec, který nás provází od rána do večera. Ten je třeba odstranit a naučit se a zažít si vzorec nový. Není to leckdy snadná cesta, ale je zaručeně úspěšná. Cvičení pomáhá zpevnit, posílit a protáhnout náš kosterní a svalový systém. Učí nás vnímat své tělo a jeho potřeby. Vede naši mysl ke koncentraci a vůli. Výsledkem je „čistá hlava“, koordinovaný a elegantní pohyb.

Vzdělání v oboru:

2018 - Sball® Hrudník (Susanne Oetterli)
2018 - STOTT PILATES® Intensive Barrels (Jitka Miškářová)
2017 - STOTT PILATES® Intensive Matwork (Jitka Miškářová)
2016 - STOTT PILATES® Intensive Stability Chair (Jitka Miškářová)
2016 - Kurz Spiraldynamik® Intermediate (Lenka Kazmarová)
2015 - 2016 Kurz Spiraldynamik® Basic (Lenka Kazmarová)
2013 - 2014 Jóga v širších souvislostech (Kamila Neumanová a Marcela Mikešová, Dům jógy v Hlavici)
2011 - STOTT PILATES® Intensive Reformer (Daniela Mallach)
2008 - FISAF Pilates instruktor (Hana Hofrichtrová)
2007 - Jóga pro těhotné (Andrea Smékalová)
2007 - Instruktor Powerjógy (Václav Krejčík)
2006 - FISAF Body & Mind, Core

Jitka Todtová

Petra Krulišová

Simona Fingerhutová

V neděli 8.9.2019 od 18:30  otevíráme "nedělní večerní jógu". Lekce budou vedené krok za krokem od úplných začátků až po náročnější ásany Hatha jógy, doplněné o prvky z Iyengar jógy. Dle složení a potřeb uzavřené skupiny bude postupně zařazována Jógová terapie a Autogenní trénink (AT), který je tradiční a nejrozšířenější evropskou relaxační metodou.  Účast prosím potvrďte na tel. čísle: 608 056 090 nebo na emailu: simyoga@post.cz.

Kamila Jiříková

Jsem instruktorkou jógy a Školy pánevního dna. Józe se věnuji přes 20 let a prostoru pánve a jeho spojitostem od roku 2015.

Nic se neděje v životě náhodou a tak jak k józe, tak k pánevnímu dnu, jsem byla životními událostmi přivedena. Prožitá traumata spojená s oblastí pánve, která jsem se snažila nevidět, neslyšet se začala silně hlásit o svůj prostor, o své právo na jejich přijetí a v tu chvíli mě cesta přivedla do Školy pánevního dna a tantře.

Po absolvování základního semináře jsem se rozhodla stát se lektorkou.  Důvodem bylo pochopení jakou hloubku, změny v životě a ve vnitřním prožívání přináší poznání prostoru pánve. Právě jeho reálné nalezení včetně jednotlivých vrstev pánevního dna a přirozenému dechu mi umožnilo nalézt zde skryté poklady.  A to pocity lehkosti a hravosti, vnímání proudící energie ve formě chvění, pulzace a radosti. Na druhé straně silný pocit ukotvení, sebejistotu a hlubokou úctu a posvátnost ve vnímání ženského klínu, což mi přineslo i porozumění tomu, co znamená síla ženy. 

S touto silou se lehčeji a zároveň sebevědoměji kráčí životem a je nyní mnohem snazší si pro sebe vytvořit svůj prostor, vnímat své osobní potřeby, realizovat své touhy a sny. Zároveň dochází k uvolňování tabu spojených se sexualitou a tím k otevřené komunikaci o jedné z nejpřirozenějších a nejzákladnějších sil.

Tento radostný, tvořivý, ale zároveň i pevný a stabilní postoj je předatelný dalším ženám a generacím a tím může přispět k proměně společnosti. 

kamilajirikova@volny.cz
www.jogaaskolapanevnihodna.cz

Darina Turtenwaldová

Umění taj-či se věnuji od roku 2001 a v roce 2008 jsem absolvovala zkoušku na cvičitele II. třídy. Od té doby tohle inspirující cvičení učím.
Principem taj-či je postupné zvládnutí sestavy, ve které se jednotlivé prvky cvičí v přesně vymezeném pořadí. Taj-či je zdravotní cvičení, kde se snoubí fyzický pohyb se soustředěním mysli, dýchání s koordinací těla, prospívá kloubům a šlachám, povzbuzuje vnitřní orgány. Lekce probíhají v klidném tempu dle individuálních potřeb každého člena skupiny, nesoutěžíme a ani nelámeme rekordy. Kromě bezpochyby zdravotních účinků, je dle mých dlouholetých zkušeností prospěšné také to, že studenti navzájem diskutují a pomáhají si, a tak se z pouhého cvičení stává malá společenská akce. Co víc si přát, než odcházet domů příjemně fyzicky unavený, energeticky nabitý a s dobrou náladou?

darina.turtenwaldova@seznam.cz